max-width: 400px;

Tuesday, October 18, 2011

Jom Renung2 kan













P/S : Tolong sebarkan ke semua kenalan & e-mail rakan-rakan anda, khusus nye kaum wanita.
CUCI BRA dan PAKAIAN-PAKAIAN BARU anda sebelum dipakai..Ini adalah sebagai peringatan, ramai orang yang tidak melakukannya.
Baca dan persiapkan diri anda untuk melihat GAMBAR ini!!Kami tidak dapat mengenal pasti parasit apakah yang ada di dalam pakaian ketika kite baru membelinya.
Ya Allah...menjijikkan..sebagai kaum wanita tolong kite memperingatkan sesama wanita betapa bahayanye parasit ini..
CUCI BRA BARU ANDA sebelum anda memakainya !!!!Jadikan kebiasaan bermula dari sekarang....ini SANGAT PENTING..!!!!
Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan,ia menyedari ada ruam aneh dipayudara sebelah kirinya.
Setelah kembali dari ekspedisi,ia menemui doktor apabila mula merasa sakit di payudara..setelah diperiksa para doktor juga tidak mengetahui penyakit apa yang di deritainya dan doktor memberikan suntikan antibiotik dan krim khusus.
Setelah beberapa hari, rasa sakitnya masih tidak hilang malah payudaranya menjadi panas dan berdarah.Susan menunggu selama 2 minggu untuk bertemu dengan Dermatologist yang dicadangkan oleh doktor.
SUsan terkejut, setelah ia membuka balutan di payudaranya dan mereka melihat ada ketumbuhan larva dan mula bersarang di dalam lubang pori dan di dalam luka pada payudaranya. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan cannal susu payudaranya..TOLONG SEBARKAN KEPADA KAUM WANITA!!!!!..subhanallah..

No comments: