max-width: 400px;

Saturday, October 8, 2011

My Beloved Family

Haaaaa...yang nie mak saya..Zaleha bt Yub Mat Tahir..My first beloved person..is my mom...huhuhu..mak saya nie mengajo di Sekolah Agama Islamiah, Kg, Jeliang..Manong.
Mak saya seorang yang penyanyang..walaupun selalu marah2...tp kami tahu dier marah sebab sayang kan kami..SAYA SAYANG MAK SAYA..hehehe..mak saya yang paling baik..kasih sayang seorang ibu tiada tolak banding nyew..tak ade sesiapa yang boleh bagi kasih sayang macam mak kite berikan pada kite..betoi x???...sapew sokong..angkat tangan...MISS U MOM...


Ha...yang ni ayah saya..Ngah Ramli B.Abdul Rahman,nak taw napew pic nye cm nie?..huhuhu susah nak dapat pic ayah saya nie..ni pun pic kebetulan time raye ri tu..law tak memang tak der la pic ayah saya nie..cam ner?...ape pendapat tentang ayah saya ni law tengok dari segi rupe?..ayah saya nie tegas orang nyew..maklum la bekas pesara askar..garang tu memang patut ade..law dier marah..ish3x kalah tsunami..tapi hati dier bek...marah pun tok kebaikan anak2 dier jgak,..ayah saya pesara askar dan sekarang keje sebagai Pelatih Khidmat Negara
( PLKN )












No comments: